Naša dramatická farba, naša verzia modrej

Modrá farba prevzatá z odtieňa naších žíl je v ponímaní Davida Zylu naša dramatická farba, ktorá ukazuje našu silu, charizmu a zmysel pre autoritu. Zyla ju odporúča nosiť na pracovný pohovor, na formálnu prezentáciu alebo kedykoľvek chcete urobiť silný dojem. Táto farba by mala poskytovať najsilnejší kontrast k nášmu prirodzenému sfarbeniu.

dramaticolor

Tento obrázok je iba vodítkom pre možné dramatické farby.

A ako nájsť svoju dramatickú farbu?

1. Podržte svoju ruku v prirodzenom svetle tak, aby ste videli žily na dolnom zápästí. Vyhľadajte žilu, ktorá je najvýraznejšia.

2. Identifikujte najtmavšiu farbu, ktorú vidíte vo svojich žilách; odtieň modrej, zelenej alebo fialovej, ktorý ponúka najvyšší kontrast k ostatným prvkom vášho sfarbenia. Toto je vaša najdramatickejšia farba

3. Nájdite ešte ďalšie dva výrazné odtiene modrej, zelenej alebo fialovej v žilách. Tieto farby môžete nosiť ako miernejšiu, menej intenzívnu verziu Vašej dramatickej farby.

Make-up tip od Zylu:

„Potom, čo ste identifikovali svoju dramatickú farbu, nájdite očný tieň, ktorý sa s ňou presne zhoduje. Začleňte ho do svojho makeupu pre dramatický efekt. Noste ho so sebou pri nákupe ladiaceho oblečenia a doplnkov.“

1172428_sw1

1205160_sw

1205186_sw

Z myšlienok Davida Zylu:

„There is a definitive difference between covering your body and dressing yourself. Dressing yourself means that you are getting dressed with the intention of being present and at your best. Whereas covering your body is more or less a case of: “I’m going to work today and they don’t allow me to come in naked.” There are a lot of people who simply resort to the latter, and I don’t believe that it’s even a conscious decision.“

http://www.davidzyla.com/the-color-of-style/

A tu Zyla v stručnosti o dramatickej farbe pre JTV:

Farby v ponímaní Davida Zylu

Zyla netvrdí, že si máme vybrať iba jednu farbu. Najskôr mnohí z nás nájdu vo svojich žilách minimálne 2-3 odtiene modrej, zelenej alebo fialovej. Tieto farby sa môžu nachádzať i v našich očiach, teda nemusia byť výlučne dramatickou farbou. Pre mnohých nemusí modrá predstavovať vyslovene „drámu“ či „energiu“, ale jednoducho „dôveryhodnosť“. Záleží naozaj iba na našej predstavivosti a interpretácii, ako vnímame jednotlivé farby a oblečenie na sebe a iných.

V reklamných programoch pre JTV v krátkosti predstavuje svoje ponímanie farieb a ich vplyvu náš výzor. Pozrite sa, čo tvrdí o vlastnostiach modrej, fialovej a zelenej.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.